همه وجود من،سارای من...


برای تنهاعشقم،سارای عزیزم

 

خانه خراب تو شدم , به سوی من روانه شو
سجده به عشقت میزنم , منجی جاودانه شو
ای کوه پر غرور من , سنگ صبور تو منم
ای لحظه ساز عاشقی , عاشق با تو بودنم
روشن ترین ستاره ام , می خواهمت  می خواهمت
تو ماندگاری در دلم ، می دانمت می دانمت

ای همه ی وجود من ،  نبود تو  نبود من
ای همه ی وجود من ،  نبود تو  نبود من
ای همه ی وجود من ،  نبود تو  نبود من , نبود تو نبود من

خانه خراب تو شدم , به سوی من روانه شو
سجده به عشقت میزنم , منجی جاودانه شو
ای کوه پر غرور من , سنگ صبور تو منم
ای لحظه ساز عاشقی , عاشق با تو بودنم
روشن ترین ستاره ام , می خواهمت  می خواهمت
تو ماندگاری در دلم ، می دانمت می دانمت

ای همه ی وجود من ،  نبود تو  نبود من



نظرات شما عزیزان:

...
ساعت9:50---16 ارديبهشت 1391
اگر دلت گرفت سکوت کن این روزها هیچکس معنای خوشبختی را نمیفهمد!به سلامت!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 1:24 توسط سورنا| |


Power By: LoxBlog.Com